FANDOM

Изображение4

Ті, хто жадають Крові (Bloodthirsters) - також відомі як Кровожери - Вищі Демони Кхорна. Ці жорстокі звірі втілюють собою крайню лють і криваву різанину. Кровожер - одні з наймогутніших фізичних проявів війни в галактиці, а можливо і за її межами, кожен з них - сама сутність жорстокості. Це вищі демони Кхорна, аватари Повелителя Битв, і всі вони чудово виражають його спрагу битв, люті і крові. Кожна жила їх величезних тел присвячена симфонії руйнування в ім'я Владики Гніву. Ті, хто жадають Крові - втілення нечестивою люті бога Хаосу Кхорна, Повелителя Битв і Крові. Вони - вищі демони Кхорна, кожен з них - уособлення безрозсудного гніву і люті тотальної війни. Кажуть, що у всій галактиці немає більш могутніх майстрів битви, ніж вищі демони Кхорн, і ніхто не може перед ними встояти. Вони - квінтесенція жорстокості, отримана з кожного нанесеного удару, кожної відібраної життя і злилася в єдину форму з заліза і м'язів.

Опис Редагувати

Изображение3-0

Кровожери Кхорна не просто бездумні берсерки і військові машини. Вони генерали і абсолютні чемпіони демонічних легіонів Кривавого бога. Незліченні нижчі демони марширують під ними в атаки проти ворогів свого господаря, які неможливо відобразити. Спраглі Крові - майстри будь тактики, яка веде до кровопролиття. Вони уникають хитрості і підступності, вважаючи їх способами трусів, і направляють свої сили, для того щоб повністю знищити ворога з приголомшливою жорстокістю. Ніхто не може вистояти проти такої комбінації люті і командування. Єдина надія для слуг Імперіума не загинули від рук Кровожерів - не зустрічатися з ним. Ті, хто жадають Крові знаходяться майже на самій вершині ієрархії слуг Кхорна і тому вкрай рідко зустрічаються. Їх потенційна слабкість полягає не в будь-якому недоліку зброї або броні, а самій природі їх існування. Як і всі демони, Вони утворені з неприборканої матерії варпа, згущене, очищеної і спрямовується волею цілком знаходиться в вируючих глибинах Імматеріума. Тому демон залежить від того, щоб зв'язок між матеріальної всесвіту і його власним царством була сильною і постійною. Такі умови існування відомі тільки на демонічних світах, які, як вважається, знаходяться в серці аномалії Гадекса. За межами цих світів контроль Кровожерів над своїм існуванням нестійкий, і вони можуть бути вигнані назад в царство Хаосу противником, що володіє достатньою силою волі або чистотою, щоб зробити подібне.

Зовнішність Редагувати

Изображение2

Кожне втілення Кровожера проходить по різному, і зі зрозумілих причин фізичний опис буде неточним. Більшість з них величезні, майже в два рази вище "Лендрейдера". Вони гуманоїдних, але зазвичай горбляться, чому замах їх навіть ширше, ніж можна судити по їх зростанню. З спини ростуть величезні крила, як у кажана, прикрашені черепами і ланцюгами, їх ноги закінчуються диявольськими копитами, а морди чимось нагадують собачі. З їх темно-червоною, кольору запёкшейся крові, плоті ростуть залізні шипи, а легенди розповідають про важку сокирі в одній руці демона, і величезному батіг в інший. Сама присутність Спраглих Крові стає натиском на реальність: земля стікає кров'ю у них під ногами, а кожен важкий, глибокий вдих випускає клуби моторошного багряного диму, палючого повітря.

Зовнішність Кровожерів викликає в пам'яті все страхи, виражені в легендах про дияволів і демонів. Більшість з них висотою близько десяти метрів у своїй згорбленої холці, але наймогутніші представники їхнього виду досягають розмірів титану-розвідника. Земля горить там, де ступають їх розділені копита. Їх шкіра глибокого червоного кольору покрита засохлою кров'ю. Їх неймовірно м'язисті тіла засаджені шипами з залізними вістрями. З спини у них зростає пара могутніх крил, за допомогою яких вони парять високо над полем бою і атакують кого захочуть. Найжахливіше - це їхні обличчя, застиглі в гримасі нагадує гарчить дикого звіра з іклами розміром з меч.

Озброєння Редагувати

Загружено

Той, що жадає Крові з сокирою та батогом.

Ті, хто жадають Крові озброєні двома видами зброї, кожне з яких - прекрасний зразок свого типу і ймовірно винне в мільйонах смертях. Перше - величезна сокира, культова зброя Кхорна. Розмір його леза можна порівняти з ростом космодесантника, а рукоятка в кілька разів довше. Своєю сокирою Кровожер може виламати найміцніші фортечні ворота або розрубати навпіл надважкий бойовий танк. Жодна земна броня не встоїть перед сокироюі і жоден ворог не здатен витримати його удар. Але сокира не просто знищує тіло, вона поглинає душі тих, кого вбиває, приносячи їх у жертву Кривавому Богу. Муки цих душ, які повинні тривати в царстві Кхорна цілу вічність, занадто жахливі, щоб їх винести. Інша зброя Кровожера - величезний батіг. Цей кручений бич здатний вразити тих боягузливих ворогів, які хочуть здалеку вступити в бій з вищим демоном, тому навіть найхитріші супротивники не зможуть уникнути гніву

Броня Редагувати

Vault boy by ryzzus-d39iqiz

Кровожер в обладунках

Ті хто жадають Крові здатні не тільки здійснювати самі страхітливі атаки, але також і протистояти їм. Кажуть, що їх шкіра зроблена не з живої плоті, а з самого міцного заліза, викуваного в пекельних кузнях диявольського бастіону Кхорна в Царстві Хаосу. Тільки найпотужніші удари можуть в кращому випадку залишити щось глибше подряпини на залізної шкурі прагне крові, хоча лише небагатьом з ворогів взагалі дається шанс нанести такий удар.

На додаток до своєї кованої в варпа шкіра, Кровожери несуть шматки обладунків, прикрашені блискучим черепом, руной свого господаря. Вони свідчать про благословення Повелителя Битв, який найбільше ненавидить боягузливе застосування чаклунських сил на поле бою. Ці руни захищають від найстрашніших психічних атак, що вселяє жах в серця найкращих бойових псайкерів.

Відомі Кровожери Редагувати

  • Анаркх'ад'нрон
  • Ан'ґґрат Нестримний
  • Ан'кха'арак - зарізав більш п'ятидесяти тисяч імперських мешканців на Тореусі
  • Круор Преторіа - група з дванадцати Кровожерів, які виступали в роли охоронців Анґрона під час Першої Війни за Армагеддон
  • Володар Різанини - голова Демічної Банди, відомі як Мідні Хазяї
  • Хакк'ан'граах
  • Хак'Ваша
  • Ка'Бандха
  • Ка'джагга'нат - відомий як "Володар Кровотоку". Вигнаний обратно до Варпу Сірими Лицарями
  • Кар'Вот - Вбитий у Варпі Калдором Драйґо
  • Кха Ак-Лаш Кха-Акша
  • Кор'агар'анд
  • Скарбранд Обраний
  • Вбивця Світів
  • Вангаш'хагаш Одвічно Кривавий - правитель Демонічного Світу Каталон, постійно сражающийся з легіонами Демонів Тзінча

Випадкова вікі