FANDOM

26-0

Знак Кхорна

Кхорн (Khorne) -  Бог Хаосу, бог крові, люті, жорстокості і ненависті. Кхорн є наймогутнішим з Темної Четвірки. Він прокинувся, під час Середніх віків Террі. Кожен акт насильства, неважливо, проведений він його послідовниками або ворогами, дає Кхорну силу.

Колір червоний
Число 8
Сфера війна
Символи сокира, кров, череп
Імена Кривавий Бог,

Мідний Бог,

Володар Черепів,

Господар Війни,

Провісник Війни.

Бог-противник Тзінч, Слаанеш.
Емоції гнів, ненависть,

лють.

Опис Редагувати

Ім'я Кхорн - похідне від "Кхарнет", що на Темному Мовою означає "Повелитель Люті" або "Лорд Крові". Незважаючи на те, що Кхорн зневажає магію і тих, хто її використовує, і відповідно ненавидить Тзінча, головним противником Кхорн є Слаанеш. Кхорн і Слаанеш представляють собою два повністю протилежних аспекти Хаосу і Кхорн вважає Слаанеш слабаком без військової честі і гордості.

588px-Notable warpstorms-0

Кхорн на мідному троні черепів.

Кхорн виглядає як могутня істота, яка сидить на величезному мідному троні, що стоїть на горі вибілених черепів, що знаходиться посеред озера крові. Черепа всіх убитих Чемпіонами Кхорн і всіх полеглих Чемпіонів додаються до цієї горе, тому вона повільно зростає все вище і вище.

Кажуть, що Кхорн також втілює військову честь і відвагу, а тому вважає слабких і безпомічних негідними своєї люті.

Мета Кхорна Редагувати

Володар Битв мріє одного разу зімкнути багряні пальці на тонкій, витонченої шиї Слаанеш і тиснути, поки порочні крики задоволення не стануть болісними криками, а потім з приємним хрускотом кісток молодший бог нарешті не змовкне навіки. Це не єдина його мрія.

Кхорн вічний. Він існував завжди, поки людина вбивав брата, вовк полював на здобич, а планети руйнували передсмертні судоми їх зірок. І залишиться, поки такий буде порядок речей. Неможливо повністю знищити Кхорна, оскільки сам опір надає йому сил.

280px-Khornelook

Кхорн

Лише повною апатією розумні раси галактики зможуть хоча б послабити могутність Кривавого Бога, і Кхорн це знає. Хоча його сили залишаться непредставімо великими, навіть якщо половина цивілізацій у Всесвіті кинуться до безтурботності і спокою, вони все одно зменшуватися, а Кхорн - заздрісний бог, який не любить втрат. І тому його дії мотивує необхідність зберегти могутність і примножити його. Кожен зібраний череп, кожна крапля крові, що тече в річках і озерах його володінь - фізичний прояв моці Кхорна. Кривавий Бог може дивитися на своє царство і похмуро посміхатися, розуміючи, що його сила незрівнянна.

Також він може і бачити, як його могутність наростає і зменшується. Коли потоки крові йдуть від берегів розорених володінь, гнів Кхорн стає майже нестримним, і галактика здригається від жаху. Давно затихлі бурі спалахують пекельним полум'ям, вирують і вивергають в космос потоки варпа. Що опинилися поруч планети розривають навпіл щупальця злоби, які тягнуться з порожнечі і хльостають, немов батоги Того, хто жадає Крові. Потоки палючого гніву випаровують астральні форми провидців, мандрівних по шляхової павутині.

І таким чином навіть світ за своїм служить Богу Війни. Воістину ніщо не зможе позбавити Кхорна остаточної перемоги, адже будь-яка боротьба за виживання, в кінцевому рахунку, живить його. Якщо Кхорн захоче втопити всесвіт в крові її мешканців і спалити світи в полум'я їх зірок, то він цього доб'ється. Ніщо не зупинить боротьбу, і тому ніщо не зупинить Кхорна.

Поклоніння Кхорну Редагувати

Всі без винятку послідовники Кхорна - воїни, як по духу так і за своєю роллю. Його послідовники не будують храмів, а вважають за краще прославляти його на поле бою. Витрачати час на будівництво храмів, замість того щоб боротися це скоріше спосіб викликати не схвалення, а гнів Кхорну. Тому, весь культ Кхорна побудований на пролитої в чесній битві крові, як ворогів, так і своєї власної. Кажуть, що якщо хто-небудь з його послідовників проведе хоча б день без вбивства, він викличе невдоволення свого покровителя.

Бойовий клич послідовників Кхорн відображає його пристрасть до необмеженої жорстокості і наганяє страх на всіх, хто чує бойову мантру: "Кров для Бога Крові! Черепа для Трону Черепів!" Вони відображають його пристрасть до необмеженої жорстокості і наганяє страх на всіх, хто його чує.

Як і всі Боги Хаосу, Кхорн часто нагороджує своїх гідних служителів спеціальними дарами і благословеннями. Його подарунки можуть приймати різні форми, включаючи фізичні мутації, демонічна зброя і збільшення сили.

Фортеця Кхорна Редагувати

781a0162483a4f6fba556537a3a5371a-0

Фортеця Кхорна

Фортеця Кхорна - його володіння всередині варпа. Це пам'ятник люті і кровопролиття, побудований на вбивствах і війнах. Це просочене кров'ю царство сповнене дзвоном зброї і риком Кхорн і його слуг. У самому центрі цієї могутньої фортеці знаходиться Мідна Цитадель, всередині якої стоїть трон Кхорн. Він встановлений на вершині гори черепів тих, хто був убитий в його ім'я. Величезні вогняні ями, в яких горять душі трусів, які втекли з поля бою, висвітлюють темним полум'ям похмурі зали. Усередині Фортеці розташовані ливарні Кхорн, в яких працюють ті, хто помер уві сні і тим самим був навіки сором в очах Кривавого Бога, а також загони Джаггернаута і комплекс укріплень, обладнаних величезними інфернальними гарматами. Фортеця оточує рів, наповнений киплячій кров'ю загиблих у війні. За ровом розташовані кілометри растрескавшейся землі, покритої кістками полеглих в битвах.

Війська Кхорна Редагувати

H 1418725216 9449355 8931e4b4e6

Кровопускач

Демони Редагувати

  • Той, хто жадає Крові - Вищий Демон Кхорна. Жорстокий звір втілює собою крайню лють і криваву різанину.
  • Кровопускач
  • Герольд Кхорна
  • Джаґґернаут
  • Гончі Плоті

Демонічні машини Редагувати

  • Володар Битв
  • Казан Крові
  • Вежа Черепів
  • Торговець Смертю
  • Кривавий Кат
  • Погибельний Підривник
  • Мідний Скорпіон
  • Кривавий Забійник
  • Кривавий Трон
  • Черепушка
  • Лорд Черепів
  • Кітан

Смертні Редагувати

Космодесант Хаосу Редагувати

Realm of Chaos-0

Пожирачі Світів (до та після Єресі Горуса)

  • Пожирачі Світів
  • Обрані Анґрона
  • Берсерки Скаллатракса
  • Кровавий Легіон Кхорна
  • Ті, Хто Відріклись
  • Еліта Лорда Скчалика
  • Збирачі Черепів Ґанса Кхо'Рена
  • Згубники
  • Гладіаторська Група 138

Ордени відступники Редагувати

  • Криваві Учні
  • Лицарі Крові
  • Ті, Хто Підтримали
  • Збирачі Черепів
  • Гончі Абаддона
  • Люті Мечі
  • Криваві Лорди

Ренегати Редагувати

  • Кривавий Договір
  • Криваві Культи
  • Кровогори

Відомі послідовники Кхорна Редагувати

  • Анґрон - примарх Пожирачів Світів, нині - всемогутній Демон-принц
  • Ан'ґґрат - всемогутній з Кровожерів
  • Ка'Бандха - могутній Кровожер, двічі бився з Сангвінієм за часів Єресі Горуса, по слухам є відповідальним за Червону Спрагу, від якої страждають Кроваві Янголи
  • Скарбранд - могутній Кровожер, але накликав на себе гнів Кхорна
  • Думбрид - давній Демон-принц Кхорна, бився на флагмані Горуса під час Єресі
  • Збирач Черепів - могутній Герольд Кхорна
  • Кхарн (зрадник) - колишній Капітан Пожирачів Світів і друг примарха Анґрона, нині - Кривавий Аватар Кхорна.
  • Рогхракс Криваворукий - чемпіон Пожирачів Світів, присягнувся роздобути череп воїна кожної раси в галактиці
    Nave Imperial Viaje Disforme Wikihammer-0

    Кхарн Зрадник

  • Шолен Скара - був воєначальником Архона Надзібара під час Хрестового Походу в Світи Саббат
  • Урака Аз'барамаэль - могутній Демон-принц і лідер банди демонів
  • Жуфор Пронзатель,Кат Вракса - лідер сильного угруповання космодесантників, відомої як Збирачі Черепів
  • Азарія Кірас - колишній магістр ордена космодесанта Кривавих Воронів, був одержимий демоном Кхорн Тартаром, пізніше став демон-принцем, але був знищений
  • Ридван - генерал армії демонів Хаосу.

Випадкова вікі