FANDOM

Імперіум Людства - галактична імперія, що об'єднала переважну більшість людей в галактиці. Його засновник і правитель - богоподібний Імператор, наймогутніший псайкер, відомий людству. Він заснував Імперіум понад дванадцять тисяч років тому і продовжує, нехай і номінально, очолювати його.

Імперіум - найбільша держава в галактиці, що налічує понад мільйон зоряних систем, що знаходяться в Галактиці Чумацького Шляху і розділені багатьма світловими роками. Розмір Імперіума як міжзоряного держави обчислюється не протяжністю територій, а саме зоряними системами, які він контролює. Столицею Імперіума є батьківщина людства Священна Терра (Земля).

Численні ксеноси і ворожі сили постійно намагаються оскаржити перевагу Імперіума: сили Хаосу, тіраніди, ельдари і їх темні побратими, орки, Тау і Некрони несуть в собі постійну загрозу для людства. Але і зсередини загрозу Імперіуму представляють повстання, мутації, небезпечні псайкери і згубні культи. Без захисту Імперіума, поза всяким сумнівом, людство давно б припинило своє існування.

Історія Редагувати

Імперіум був заснований імператором, також відомим як Безсмертний Імператор, Бог-Імператор і Повелитель Людства в кінці Епохи Розбрату - тривалого періоду анархії, війни і руйнівного регресу, який поставив людство на межі вимирання і майже повністю знищив технологічні досягнення людей, зроблені під час Темної ери Технологій. Під час Воєн за Об'єднання Імператор привів своїх прото-Астартес, відомих як Громові Воїни до перемоги і об'єднання Землі вперше за довгі тисячоліття.

У той час як варп-шторми, що супроводжували Еру Розбрату, почали затихати, Імператор приєднав до молодого Імперіуму дослідні станції і космічні доки Місяця, а також фабрики і вчених Марса. Був побудований величезний флот космічних кораблів, на яких армії Імператора вирушили в Великий Хрестовий похід, що тривав близько двох сотень років. В цей же період Імператор створив своїх наймогутніших воїнів, Легіони Космодесанта, очолювані примархами. Космодесантники разом з міццю Імперської Армії (Згодом розділене на Імперський Флот і Імперську Гвардію), а також з Кустодіанской гвардії, сестрами Тиші і вооруженними силами Механікумов Марса - Легіо Кібернетика і Колегія Титаніка, привели тисячі людських світів в лоно Імперіуму. На жаль, Великий Хрестовий Похід закінчився зрадою найулюбленішого примарха, яка отримала назву Єресь Хоруса.

Повстання охопила всю галактику. Хорус, який прагнув отримають швидку і рішучу перемогу, повів війська зрадників в атаку на столицю людства. Саме там, в битві за Терру, стався вирішальний бій між самим імператором і Архізрадником. Хорус був убитий, що призвело до закінчення повстання, а ті радники, що вижили, втікли в Око Жаху. На жаль, Повелитель Людства також був смертельно поранений. За його наказом, його підключили до Золотого Трону, який ось уже майже десять тисяч років підтримує в ньому життя. Незважаючи на те, що його тіло більш нездатне ні рухатися, ні спілкуватися, могутність Імператора висвітлює Варп і стримує демонів світлом Астрономікона. Імператор тримається лише завдяки своїй непохитній волі і душам псайкеров, які приносять свої життя в жертву, щоб підтримати Астрономікон. Для незліченних мешканців Імперіуму Імператор - бог у плоті.

Відразу після Єресі Хоруса, Очищення та Ери Відродження, Імперіум повільно, але впевнено відновив контроль над володіннями людей в галактиці. В цей же період останні вірні Імператору примархи полягли в битві, були смертельно поранені або пропали без сліду. Як би там не було, в наступну епоху, відому як Формування, Імперіум процвітав і розширювався.

Однак, в М35 і М36 Імперіум охопили заворушення під час Міжцарів'я Нової Терри і Ери Відступництва. Цей час ознаменувався найжорстокішими цивільного війнами з часів Єресі Хоруса. Після цих подій Імперіум знову був реорганізований і було знищено величезну кількість єретиків. Кульмінацією цих подій стала серія Хрестових походів і Воєн Віри, найвідомішим з яких є Хрестовий Похід Махаріуса. На жаль, незважаючи на успіх походів, це виснажило сили Імперіуму. Цим скористалися ксеноси і сили Хаосу, які атакували і захопили безліч світів в епоху, що стала відомою як Загасання.

Загасання досягло своєї кульмінації в пізні роки М41, відомі як Період занепаду. В цей час виснажений Імперіум змушений боротися не тільки зі старими погрозами, а й з новими страхітливих ворогами.

Але незабаром Імперіум знайшов нову надію на краще майбутнє: з мертвих повернувся один з примархів, Робаут Жиліман. Швидко оцінивши обстановку і нинішній стан Імперіуму, він миттєво почав свій Незборимий Хрестовий похід. Одночасно примарх почав перебудовувати Імперіум, щоб повернути колишню славу людства, навіть нехай і настільки неордінарними методами, такими як вимушений союз з Ельдарами.