FANDOM

Emperor of mankind by d1sarmon1a-d8r46fh

Імператор Людства

Імператор Людства, відомий також як Бог-Імператор або просто Імператор - лідер Імперіума, найбільшого людського державного утворення у всесвіті. Справжнє ім'я Імператора невідомо.

Ось уже понад сто століть Імператор нерухомо сидить на Золотому Троні Терри.З волі богів він є Володарем Людства і править мільйоном світів завдяки мощі своїх незліченних армій. Він - гниючий напівтруп, чиє життя продовжується загадковими пристроями Темної ери Технологій. Він - розкладаючийся Володар Імперіума, якому кожен день приносять у жертву тисячу душ.

Рання історія Редагувати

Імператор народився на території Анатолії (Туреччини) за 8 тисяч років до Різдва. Уже в дитинстві проявилася його могутня псайкерска сила. Він таємно існував серед людей, приховуючи свої здібності. Приблизно в районі 30-го тисячоліття він вперше відкрито проявив себе і швидко став повноправним правителем Землі, об'єднавши її з допомогою своїх Громових Воїнів - прототипів майбутніх космодесантників.

Великий хрестовий похід Редагувати

Імператор розробив план порятунку людства: об'єднати розрізнені світи людей, розпорошені по галактиці і ізольовані один від одного в Епоху Розбрату. У перші роки Великого хрестового походу Імператор був на передньому краї битв, ведучи своїх генетично посилених солдатів. З повторним відкриттям світів і включеням їх в Імперіум, Імператор знайшов втрачених примархів, чиї генетичні зразки були використані для стабілізації процесу створення космодесантників.

Після тріумфу на Уланорі Імператор повернувся в підземні лабораторії на Террі, щоб продовжити роботу над секретними проектами, такими як складання карти Павутини, вхід в яку він знайшов (або створив) в своєму палаці в Тибеті. Він залишив своїх вірних «синів», примархів, продовжувати Хрестовий Похід, подарувавши кращому з них, Хорусу, титул Воітеля. Він навмисно не пояснив нікому, навіть Хорусові, ніж він збирається зайнятися після повернення на Терру; це посіяло перші насіння нерозуміння, які пізніше призвели до Єресі Хоруса і смутних часів.

Єресь Хоруса Редагувати

Великий хрестовий похід закінчився з подіями Єресі Хоруса, коли Хорус повстав проти Імператора. Під керівництвом Хорусу дев'ять Легіонів Космодесанта і безліч полків Імперської Армії повернулись до служіння Хаосу і розв'язали галактичну громадянську війну.

Навіть коли армії Хорусу облягали Терру, Імператор все ще вірив, що його бунтівний «син» може спокутувати свою провину. Тому він вирішив зустрітися з Хорусом один на один на борту його бойової баржі. Імператор отримав жахливі поранення від руки Хоруса. Стоячи над покаліченим тілом Імператора, Хорус одним тільки поглядом здер шкіру з увійшовшого в рубку космодесантника у термінаторской броні. Смерть бійця протверезила Імператора. Він побачив, наскільки низько пав Хорус і що єдиний шлях покінчити з хаосом - вбити його пішака, улюбленого сина. Імператор закликав психічний спис неймовірною сили і пустив його в Хоруса. Коли боги Хаосу залишили свою вмираючу маріонетку, Імператор відчув, як до Хоруса повернувся розум. Він знав, що Хаос спробує знову зайняти душу примарха, а його вже може не виявитися поруч, щоб цьому запобігти. Вигнавши все співчуття з свого розуму, Імператор покликав до своїх внутрішніх резервів і знищив душу Воїтеля.

Теперішній час Редагувати

Emperor late version

Імператор на Золотому Троні

Скалічене тіло Імператора було знайдено Рогалом Дорном, який, виконуючи вказівки свого батька, проконтролював підключення Імператора до Золотого Трону, технічного пристрою для підтримки його духу. Імператор з того дня залишається ув'язненим в Золотому Троні, не будучи ні повністю живим, ні мертвим. Спочатку задуманий Імператором як центральний вузол проекту по колонізації Павутини, Золотий Трон був перебудований в гігантський пристрій підтримки життєдіяльності. Сам Трон знаходиться в Санктум Імперіаліс, що охороняється Кустодіанскою Вартою Імператора, також відомими як Адептус Кустодес. Фізичне тіло Імператора зберігається і його життєві функції підтримуються химерною машинерією Трону.

Золотий Трон також підключений до найсильнішого психічного варп-маяка, відомого як Астрономікон, який генерує сигнали, які роблять можливим надсвітлові подорожі в Імперіумі. Астрономікон служить психічним маяком, на який можуть орієнтуватися навігатори Навис Нобіліте і астропати. Вважається, що сам Імператор управляє сигналом, який отримав назву «Промінь надії» і «Золотий шлях», але основну частину його потужності забезпечує хор десяти тисяч людей-псайкеров, життєва сила яких вичерпується в лічені місяці, а Інквізиція змушена постійно шукати заміну вибулим, доставляючи їх на Терру за допомогою знаменитих Чорних кораблів.

Релігійний аспект Редагувати

Сам Імператор заборонив релігійне поклоніння собі, і наказав усім прийняти Імперську Істину - що наука і логіка будуть єдиним шляхом людства. Для багатьох постанова Імператора виглядала дивною. Імператор оголосив, що богів не існує, але в той же час не міг не знати про існування Богів Хаосу (або Згубних Сил); він подвиг людей на пошук знань, але, тим не менш, тримав своїх примархів в невіданні. Можливо, відкидаючи існування богів, Імператор мав на меті послабити вплив Богів Хаосу на реальний світ; проте можливо, що Імператор вважав пантеон Хаосу просто злісними істотами, породженими варпу, але не божественними сутностями.

За сумною іронією долі, сьогодні «Богу-Імператору Людства» поклоняються як божеству більшість громадян Імперіума. Віра і поклоніння повсюдно насаджуються церквою Еклезіархіі, непокора і єресь караються смертю. Імперські громадяни вірять, що Імператор направляє і доглядає за ними, захищаючи від жахів Імматеріума.